فزورة!

[F048.JPG]

مين يقدر يقوللي مين القمر اللى في الصورة
مع العلم انه شاعر كلنا بنحبه
شاعر كبييييييييييييييييييييييييييييير

12 التعليقات:

  رضوى داود

١١ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٢:٢١ ص

طب يا عم ادينا هنت اقصد يعني غششنا و قولنا معلومة
هو مغمور
مثلا يعني
او تاريخ الصورة
لحسن كده صعب قوى

  fawest

١٤ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٥:٣٢ ص

بما انى جديد عليكوا
متعملوش حسابى فى اللعبة دى

  بحلم

١٤ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٩:٤٨ م

تعرف يالا
شبه عبيد
لو هو مغمور يبقي عبيد اكيد، دة حتي فيه من يوسف بس هو علي احلي :)
قول مين بقي

  بحلم

١٨ أكتوبر ٢٠٠٧ في ١١:٤٤ م

حضري بيقوللي انه انت يا طلبة
بس لو كدة تبقي اوحشيت قوي عنيك اخضرت وشعرك فلفل و........ما تقول بقي
هه

  غير معرف

٢١ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٨:١٩ م

شاعر كبير
شاعر كبير
اكيد مش انا
على أي حال
شكرا يا صاحب المدونة الجميلة

  إبـراهيم ...

٢٨ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٦:١٠ ص

عمومًا .... أنا مش بحب الشعرااااء، سواء كبير، صغير ، وسط !!1، لو حتى حجم عائلي !

  ندى مجدي

٥ نوفمبر ٢٠٠٧ في ١٢:٣١ م

لو مغمور يبقى أسامة

  yamen

٧ نوفمبر ٢٠٠٧ في ٩:٤٤ ص

كده يا عم طلبة

يعني انت بتدون من زمان و انا اخر من يعلم

ماشي يا سيدي

:)

علي العموم انا ماظنش ان اللي في الصورة دي انت

  faisal

١٠ ديسمبر ٢٠٠٧ في ٤:٢٤ م

بما إني عارف دماغك بتروح فين يا طلبة
فأكاد أجزم إن ده....
..
..
..
..صلاح جاهين
صح..؟!!

  محمد طلبة رضوان

١٦ ديسمبر ٢٠٠٧ في ١:٥٨ م

لأ يا فالح
ما أنا فكرت انك أكيد ستفكر بهذا الشكل
فاخترت حد تاني
عموما هو الشاعر الكبييييييييييير
فؤاد حداد

  كراكيب نـهـى مـحمود

٣ يناير ٢٠٠٨ في ٢:٣٤ ص

بسم الله الرحمن الرحيم الاجابه فؤاد حداد

  محمد طلبة رضوان

١٣ يناير ٢٠٠٨ في ١٢:٣٣ م

ايه العبقرية دي يا نهى
برافو عليكي
صح
هو فؤاد فعلا
يا سلاااااااااام
البلد دي عمرها ما هتنضام يا ولاد